Autor / Wiadomość

Opis Magii i jej dziedzin.

Ouzaru
Blind Guardian



Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dunbar, Szkocja
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 17:46, 15 Kwi 2010     Temat postu: Opis Magii i jej dziedzin.


Magia jest tak naprawdę zdolnością do zbierania energii z otoczenia, kumulowania jej w swoim ciele i zmieniania na dany efekt. Fachowo mówi się, że każda istota dwunożna inteligentna posiada kanały przepływu energii, które zwykle są zamknięte, jednak pod wpływem różnych czynników zewnętrznych, zostają one otwarte. To właśnie one umożliwiają zbieranie mocy. Z czasem, pod wpływem treningów i wraz ze zdobywanym doświadczeniem w Rzemiośle, kanały nieco się rozszerzają, dając możliwość pobierania większej ilości energii oraz oddawania jej pod postacią zaklęć. Innymi słowy – im starszy i lepiej wyszkolony mag, tym silniejsze zaklęcia potrafi rzucić.

Jeśli już o czarach mowa, to są one niemal niczym nie ograniczone i całkowicie zależne od woli oraz wyobraźni osoby, która je inkantuje. Istnieje dowolna możliwość łączenia zaklęć, zmieniania ich i tworzenia nowych, opartych jedynie na wyobrażeniu efektu, który chce się osiągnąć. Magowie prześcigają się w wymyślaniu coraz to nowszych, potężniejszych i bardziej skomplikowanych zaklęć, które dorównują boskiej mocy.


Istnieje kilka dróg magii, którymi można podążać:

1) Uzdrawianie.

W tej dziedzinie są dostępne wszelkie czary leczące, regenerujące i uzdrawiające. Młodzi adepci są w stanie zasklepić lekkie rany, obniżyć gorączkę, czy wyleczyć kogoś z przeziębienia. Mistrzowie natomiast regenerują dowolne obrażenia (włącznie ze straconymi kończynami), choroby i przywracają do życia poległych. Często są nazywani Kapłanami.

2) Walka.

Wielu wojowników odkryło swoje zdolności magiczne w chwili, gdy już walczyli i wiedzieli, że mogą zginąć w pojedynku. Najczęściej siłą woli odpychali od siebie napastników, ciskali w nich przedmiotami bez dotykania ich lub sami wzbijali się w powietrze. Ich zaklęcia zwiększają siłę, szybkość, zwinność i ochronę wojowników, a także umożliwiają telekinezę i lewitację. Potrafią także pokryć ostrza bądź pociski płomieniami lub wzmocnić o właściwości innych żywiołów. Ludzie określają ich mianem Fechmistrzów Mocy.

3) Tworzenie.

Niezwykle trudna dziedzina magii, w której adept zaczyna sam kreować świat wokół siebie. Może sprawić, by krzesło ożyło i wykonywało proste polecenia, może rozkazać nasionku wykiełkować i urosnąć do wielkiego drzewa w ciągu kilku dób, może zmienić tor rzeki lub sprowadzić deszcz, a także stworzyć aurę ciepła. Moc Tworzenia jest najczęściej wykorzystywana na wsi, gdzie magowie spełniają rolę dawnych Druidów. I tak też są zwykle nazywani.

4) Niszczenie.

Najpopularniejsza droga magii, która polega na zadawaniu jak największych obrażeń. Jej typowymi zaklęciami są Kula Ognia, Wybuch, Piorun, Trzęsienie ziemi… Często są wykorzystywane w czasie walki z potworami, a adepci tej dziedziny nigdy nie noszą przy sobie broni, gdyż sami są śmiercionośnymi Ostrzami Magii.

5) Przywoływanie.

Zaklęcia i moc z tej dziedziny pozwalają przywołać wszelkiej maści istoty – zarówno zwykłe zwierzęta, jak i te magiczne (duchy, żywiołaki, mityczne stworzenia), z którymi są w stanie się porozumieć telepatycznie. Magowie mogą posiadać własnego Chowańca, który będzie wiernie służył aż do śmierci swojej lub swego pana. Choć nie jest to pochwalane, czasami także przywołują do „życia” szkielety, by wspomagały wojowników w czasie walki. Potocznie nazywani są Stwórcami.

6) Odpędzanie.

W miejscach, gdzie magia jest bardzo silna, czasami dochodzi do niekontrolowanych efektów magicznych, w czasie których mogą pojawiać się nieproszeni goście z innych planów egzystencji, bądź istoty które powinny być już dawno martwe (duchy, zjawy, szkielety). Walka z nimi przy pomocy stali bądź zwykłych zaklęć jest bezskuteczna i wtedy jedynie Egzorcyści są w stanie cokolwiek zdziałać.


Adepci magii nie muszą skupiać się tylko i wyłącznie na jednej drodze, gdyż tak naprawdę nic i nikt ich nie ogranicza – jedynie oni sami siebie (wiek, moc, doświadczenie). Mogą dowolnie uczyć się zaklęć, łączyć je z innymi i zmieniać tak, by osiągnąć pożądany efekt, nawet jeśli pochodzą z dwóch różnych dziedzin.
Zobacz profil autora
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)


 


Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach